planB drikker sommeren i møde

Sommeren er over os, aftnerne er lange, og eksamenerne omtrent overståede. Alskens rollespilsprojekter venter os forude. Listen over scenarier, som bliver skrevet i planB, er smuk. Det er det bedste ord for den slags.

Scenarier, scenarieideer, rollespil, ideer, øl skal altsammen diskuteres over et godt glas øl, og gode glas med godt indhold finder vi på Café Plan B. Vi mødes derfor kl. 18.30, fredag den 27. juni på Plan B – det er ikke langt fra Nørreport – og vi vil meget gerne også se dig og høre dine ideer. Hvad skal tegne resten af 2008? Kom med dine spådomme og knivskarpe analyser.

Skrive en kommentar, så vi ved, om du kommer.

~ af Morten Greis på 18. juni 2008.

5 kommentarer to “planB drikker sommeren i møde”

  1. Jeg kommer tihvertifald

    Peter

  2. Jeg er der i alle fald også.

  3. Hoi! Jeg har et tema: Immersive teknikker for nybegyndere eller “øvede, men uerfarne udi indlevels”-spillere.

    Hvordan hjælper man ordrollespillere og livere til at prøve denne spillestil og få en god oplevelse med det?

  4. Yay

    Jeg er fyldt med gode ideer ovenpå vores fremragende workshop sidste weekend i Århus.

  5. Jeg var der

Skriv et svar

 
