21. december: Sara Williamson

#21

sara-williamson

Sara Williamson

Debut: 2014

Alexandria-styrke: 2

Hidsighed: 62%

Kubik: 520 ccm

Sara Williamson er fremstormende American Freeform-designer. Og så er hun med stor sikkerhed den rollespilsdesigner, globalt set, som er bedst til at lave ballon-dyr.

Sara Williamson skrev sammen med James Stuart 183 days til Fastaval 2015 (original titel 6 Months, 3 Days, efter en novelle af Charlie Jane Anders, som er frit tilgængelig online og absolut læseværdig). Jeg spillede det, og det var en stor oplevelse, både følelsesmæssigt og for min æstetiske værdsættelse af det rasende elegante og dybt originale design. Til Fastaval 2016 skrev hun sammen med Liz Gorinsky See Me Now. Meget imponerende stuff fra en designer, der har lavet ballondyr professionelt længere end hun har skrevet rollespil — jeg er ret spændt på hvad vi får at se fra Sara Williamson i fremtiden.

Jeg har ladet mig fortælle at hun er kommet ud af ballondyrs-branchen nu.

~ af troelsken på 21. december 2016.

En kommentar to “21. december: Sara Williamson”

  1. […] #21: Sara Williamson […]

Skriv et svar

 
